GașcaDeJucării nu este și nu poate fi făcută responsabilă pentru prejudiciile create de erorile, neacuratețea sau neactualizarea informațiilor publicate sau menținute pe site, care nu se datorează culpei sale.
Prețurile produselor de pe site sunt informative și pot suferi modificări neanunțate. Promoțiile prezentate pe site sunt valabile în perioada de timp menționată sau în cazul în care nu se menționează o perioadă de timp, acestea sunt valabile în limita stocurilor disponibile.
Din cauza volumului mare de informatii si a conditiilor impuse de
catre producatori, caracteristicile si disponibilitatea produselor
prezentate in acest site se pot schimba fară o notificare prealabilă. Vă
rugăm verificați cu atenție caracteristicile și disponibilitatea
produselor înaintea plasării unei comenzi astfel încat să vă asigurati
că acestea sunt cele actuale.
În eventualitatea în care prețul produsului sau unele
caracteristici ale acestuia au fost greșit introduse în bazele noastre
de date sau afișate greșit, iar livrarea nu s-a efectuat înca, GașcaDeJucării îsi rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului
produs și de a anunța cumpărătorul în cel mai scurt timp despre eroarea
aparută.
Imaginile produselor sunt prezentate pe website cu titlu de
exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod din
cauza modificării caracteristicilor, rezoluției monitorului, fară o
notificare prealabilă de către producatori.
GașcaDeJucării își rezervă dreptul să completeze și să modifice orice informație de pe site.
GașcaDeJucării nu răspunde de nici o pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în cazul în care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor și Condițiilor.
COMANDA
Orice persoană fizică sau juridică interesată de a plasa o comandă poate naviga prin catalogul de produse și poate folosi mecanismele de filtrare puse la dispoziție (categorie, preț), urmând să adauge produsele dorite în coș. În funcție de produsele alese, adresa de livrare și modalitatea de plată, se va alege firma de curierat. Dacă v-ați făcut cont pe site-ul nostru, atunci adresa de facturare și adresa de livrare, vor fi menționate în contul dvs. și nu vor mai trebui completate de fiecare dată când doriți plasarea unei comenzi.
După plasarea comenzii, veți fi contactat telefonic de către vânzător pentru confirmarea comenzii, urmând ca ulterior produsele să fie colectate și pregătite pentru livrare. După finalizarea coletului veți primi un e-mail cu AWB-ul acestuia.
În cazul în care doriți să plasați o comandă și nu aveți cont înregistrat la noi pe site, există posibilitatea de a plasa o Comandă Instant, adaugând e-mailul și numărul de telefon în dreptul produsului dorit, urmând să fiți contactat telefonic pentru confirmarea comenzii și comunicarea adresei de livrare, precum și a modalității de plată, transport.
Comenzile telefonice se pot plasa în intervalul:
Luni - Vineri: 9:00 - 17:00
Sâmbătă - Duminică: 9:00 - 14:00
Pentru produsele care sunt disponibile în mai multe modele sau culori, vă rugăm să specificați modelul și culoarea dorită în rubrica ”Mențiuni speciale” din coșul de cumpărături.
MODALITĂȚI DE PLATĂ
În numerar, la livrare - cea mai des folosită metodă de plată. Plătiți curierului care va emite o chitanță.
Cu cardul bancar.
Transfer bancar/OP - după confirmarea comenzii veți primi pe e-mail factura fiscală, în baza căreia veți efectua plata în avans. Comanda va pleca după efectuarea transferului.
LIVRAREA PRODUSELOR
Produsele vor pleca din depozitul nostru în 1-2 zile lucrătoare oriunde în țară, din momentul confirmării comenzii; excepție fac perioadele cu un volum foarte mare de comenzi, unde termenul de livrare va suferi modificări (Crăciun, libere legale).
Livrarea se poate face prin curierat rapid - Sameday sau Fan Courier. Pentru comenzi de minim 150 lei transportul este gratuit. În cazul în care comanda dvs. nu se ridică la valoarea menționată anterior, costurile de transport vor fi de 19 lei. Nu se percepe taxa pentru kilometri suplimentari!
În situația în care ați plasat o comandă, însă doriți să reveniți cu o altă comandă în aceeași zi pentru a completa lista dvs. de produse, vă rugăm să menționați la rubrica ”mențiuni speciale” acest lucru, pentru ca ambele comenzi să fie comasate și să beneficiați de gratuitatea transportului sau de plata unui singur transport, după caz.
După finalizarea comenzii, fiecare client va primi un e-mail cu mentionarea AWB-ului.
DREPTUL DE RETUR
Conform legislației în vigoare O.U.G. 34/2014, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Cumpărătorul are dreptul să returneze un Bun în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit O.U.G. nr. 34/2014,perioada de returnare a unui produs expiră în termen de 14 zile de la data în care cumpărătorul intră în posesia fizică a bunui achiziționat.
Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Clientul trebuie să informeze furnizorul folosind formularul de contact cu privire la decizia de retur, fără invocarea unui motiv, precum și transmiterea prin e-mail a unei cereri de retragere.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului și cu documentele care l-au însoțit (factura). Produsul nu trebuie folosit în exterior și nu trebuie să prezinte urme de utilizare sau montaj!
Dacă produsele sunt returnate într-o stare în care nu mai pot fi vândute, GașcaDeJucării își rezervă dreptul de a refuza produsele. Toate aceste clauze și condiții sunt prevăzute în: Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de Client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile lucrătoare de la data primirii dovezii că produsul a fost returnat. GașcaDeJucării va înapoia prin transfer bancar contravaloarea mărfii returnate în maxim 14 zile.
Odata cu lansarea comenzii produsului clientul își dă
acordul privind Termenii și Condițiile comerciale și i s-a adus la
cunoștință termenul de 14 zile privind returnarea unui produs sau
retragerea din contractul la distanță Conform O.U.G Nr 34/2014 Art 6
alin.(1) lit h).
Atenție !
Contravaloarea produselor va fi returnată doar după ce acestea ajung în posesia noastră și are loc analiza stării lor. Nu expediați produsele înainte de a informa furnizorul prin formularul de contact asupra deciziei dvs. precum și a transmiterii unei cereri de retragere prin e-mail.
În eventualitatea în care produsul achizitionat este
nefunctional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, cu condiția notificării prealabile în scris, pe e-mail. Costurile de transport vor fi suportate de client/cumpărător.