GascaDeJucarii.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.

Intrebari frecvente

   Aici gasiti raspunsurile la cele mai frecvente intrebari care ne-au fost adresate. Daca nu gasiti raspuns la intrebarea dvs, nu ezitati sa ne contactati telefonic sau prin formularul de contact.

   1. In cat timp ajunge comanda?
   Fiecare comanda este procesata in cel mai scurt timp posibil, de la 2 la 24 ore de la plasarea acesteia( in zilele lucratoare). In momentul in care comanda este pregatita pentru a fi ridicata de curier, veti primi un email de confirmare ce contine link-ul de urmarire a coletului direct pe site-ul curierului.
   Localitatea de destinatie, perioada din an cand comanda este facuta, conditiile atmosferice, influenteaza foarte mult timpul de livrare. Va rugam sa urmariti coletul si sa ne contactati daca apar intarzieri.

   2. Unde gasesc factura?
   Factura fiscala in format fizic o gasiti impreuna cu AWB-ul, in buzunarul de protectie lipit pe colet. In format electronic, aceasta va este trimisa pe adresa de email cu care v-ati inregistrat. Ne puteti solicita oricand factura fiscala printr-un mesaj la contact@gascadejucarii.ro.

   3. Trebuie sa imi fac cont pentru a plasa o comanda?
   Puteti plasa o comanda si fara a avea cont, doar cu numele dvs, telefonul si adresa de livrare. Este recomandat sa completati si adresa de email pentru a putea primi factura fiscala sau, in cazul in care solicitati livrarea la easy box, codul de deblocare.

   4. Cum pot returna un produs?
   Pentru returnarea unui produs este necesar sa completati formularul de retur. Este important ca produsul ce urmeaza a fi returnat sa fie ambalat corespunzator, astfel incat integritatea acestuia sa nu fie compromisa.
   Va vom inapoia suma achitata pentru produsul returnat in 1-2 zile lucratoare din momentul in care acesta intra in posesia noastra.

   5. Aveti produsul in stoc?
   Facem eforturi sustinute sa actualizam toate produsele in timp real. Totusi, mai sunt scapari in acest sens, in special in perioadele aglomerate. Veti fi intotdeauna anuntati telefonic daca produsul comandat nu se mai afla in stoc.
    
   6. Cum pot modifica o comanda deja plasata?
   Pentru a modifica o comanda deja plasata va rugam sa ne contactati telefonic in cel mai scurt timp.

   7. Cum pot plati comanda?
   Comenzile se pot achita prin 3 metode de plata:
   -ramburs- se achita la curier in momentul livrarii, numerar sau cu cardul
   -card bancar- puteti achita online in siguranta folosind cardul de credit sau de debit. Toate tranzactiile sunt securizate, nu se percepe comision suplimentar
   -ordin de plata- se achita in avans contravaloarea comenzii, prin transfer bancar, doar dupa ce ati primit factura proforma. Comanda va fi expediata in momentul in care primim plata in contul nostru bancar

   8. Ce documente trebuie sa primesc de la curier?
   Intotdeauna trebuie sa ramana la dvs AWB-ul de transport( inmanat de curier sau ramas lipit pe colet). In cazul in care plata este facuta la curier, veti primi chitanta fiscala. Aceasta este dovada platii si, daca ati solicitat factura pe persoana juridica, chitanta de la curier trebuie inregistrata in contabilitate.

   9. In ce consta comanda instant?
   Daca ati gasit un produs pe care vi-l doriti dar nu aveti timp sa completati datele de contact, trimiteti o comanda instant. Noi va vom contacta telefonic pentru a stabili detaliile de livrare.


Website detinut de Anna Production S.R.L. , CIF: RO4270546, Reg.Com: J13/3313/93